Long time no see...

Fått vattenläcka i badrummet, så i nästa vecka ska hela badrummet rivas ut och samtidigt ska det stambytas.... Sådär lagom kul får jag villigt erkänna... Men vad ska man göra, det måste ju fixas, tur man har vänner som ställer upp om jag får nog av kaoset.
 
Ikväll får jag besök av päronen, det ska bli plankstek till middag, mums! :) Det var inte igår. Imorrn tar dem med sig min älskade misse hem också, så hon slipper vara med i kaoset som renoveringen innebär, tack bästa ni för hjälpen! 
 
I veckan har jag varit på resande fot med jobbet, i Säffle och Karlstad, väldigt roliga och lärorika dagar. :) Flugit litet propellerplan, det var minst sagt en upplevelse.... Fick värsta flotta hotellrummet, med fint burspråk i vinkel med en liten soffhörna och en dubbelsäng. Toppenfint verkligen och lyxigt med hotellfrulle sedan på morgonen, inte varje dag det inte :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0