Solna

Flytten avklarad och lyan städad och nycklarna lämnade... Kändes konstigt att lämna ön, har trivts så bra där och i min lya som är så fin. Men nu blir det nya äventyr...... Flyttat till Solna för en stund nu och om ca två månader blir det Bromma :) Det kommer bli hur bra som helst. 
 
Disa tycks nöjd med den stora lyan i Solna och det känns hur skönt som helst att hon anpassat sig så bra så snabbt :) Idag kom Åsa tillbaka till Sthlm, det är henne jag ska dela lya med nu i två månader, så vi har lagat mat, det blev wok och sen blev det glass, choklassås, banan och kaffe till det efter maten, smarrigt värre. Nu sitter vi och nördar i soffan med varsin Mac i knäet och surfar, ska nog göra mig klar för sängen snart, så jag får läsa lite i min bok innan det är dags att sussa.
 
Imorrn blir de AW med tjejerna, vi ska prova Drottninghof :)
 
På återseende :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0