Lördagsmys!

Ligger i sängen och softar lite. Haft en riktigt lugn och skön morgon! :) Surfat runt lite på nätet och beställt en ny vårjacka, den är så tokigt fin, längtar tills den kommer hem och jag kan börja använda den :) Våren kom fort!
 
Ikväll ska jag och Åsa laga lite mat tillsammans, vi tänkte köra trerätters. Till förrätt blir det vitlöksbröd och tomatsallad och till efterrätt stekt banan med limesås, farinsocker och glass. Själva huvudrätten är ännu inte bestämd, men de kan nog tänkas bli nått med curry då vi båda är väldigt förtjusta i det.
 
Nu ska jag se på Hart of Dixie, sjukt bra serie! :) Sen ska jag bege mig in till stan för att kolla på lite kläder, vill ha ett par nya jeans, en kjol och en kort kavaj, undrar om jag kan tänkas hitta nått av det. Det återstår att se...
 
Har äntligen kommit igång med träningen igen! Härligt, kört tre gånger denna veckan och har just nu en tokig träningsvärk, gött att känna att man gjort nått nyttigt! :)
 
Nu kom min söta katt och la sig här brevid mig, myyyyyys!
 
Ha nu en go helg!
Hörs!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0