News...

Ja jag vet att jag är kass på att blogga, men det funka rinte på mobilen, så blir lite sur på de och orkar inte blogga på datorn... Men gör ett kort undantag idag. Ska blogga med lite bilder nån dag om ja orkar, har ju flyttat och tänkte visa lite pics på nya lyan och så har jag faktiskt fyllt år, hela 25år, stor dag, så måste ju bjussa på lite bilder från firandet då, Men nån dag kommer dem, ni får helt enkelt ge er till tåls. Igår blev det AW efter jobbet med dem bästa, vi började på en restaurang/bar på götgatan med mat och vin och fortsatte sedan vidare till flera olika ställen och rundade av med en öl i gamla stan, en härlig kväll med goa vänner helt enkelt. Imorrn blir det också AW med en god vän och på fredag är det AW med jobbet. Lördag bjussar på grillkväll hos mig och sen är det bara en vecka kvar innan det är dags för semester. :) Då bär det av hem till östgötaslätten, sola, bada, åka ut till landet, gå på examensfest, träffa vänner, släkt och familj, jag ser fram emot två härliga veckor i hemtrakterna! Snaaaart där och innan dess bjuder Sthlm som vanligt på massor av trevligheter! Glad nationaldag på er!

Kommentarer
Postat av: Teresia

Åhh då måste vi ses när du kommer bort till mina trakter! Bada :) Trevlig helg gumman!

2012-06-08 @ 07:32:42
Postat av: Sessan

Teresia, klart vi ska ses när jag är hemma!!! Vi hörs och bestämmer nån dag som passar!!! Trevlig helg!!!

2012-06-14 @ 23:13:01
URL: http://madsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0