Nedräkning....

Nu närmar det sig med stormsteg.... semester imorrn!!!! Blev en lång dag på jobbet idag, var hemma strax efter 20, så rätt slut i huvudet nu. Man vill ju få ordning på allt innan man lämpar över allt på nån annan, men men det får gå. Men imorrn em tar jag semester och det ska bli så härligt att få åka hemåt! :) Idag har jag packat det mesta och städat i ordning lite här hemma. Får fixa resten imorrn innan jag blir hämtad framåt kvällen. Då tar jag min söta katt med mig och lämnar storstan för några veckor. På tal om att packa, lär få kommentaren imorrn, hur länge ska du vara borta eg? Men man måste ha valmöjligheter och ja jag vet jag älskar skor, packade visst en hel väska full med skor, haha! Behärskade mig ändå, ville eg. ha med mig fler..... Näe ni, nu blir det godnatt! Tack och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0