Borta bra men hemma bäst!

Har haft det härligt "hemma" på östgötaslätten i ett par veckor och visserligen är det som att komma hem, men har nu åter anlänt till sthlm, varit och handlat, städat och plockat i ordning på alla grejer här och det är så skönt att komma hem till sitt eget. Få slänga sig i soffan med datorn i knät och dörren öppen till balkongen och få solen i ögonen från reflektionen i grannens fönster som det alltid blir såhär dags på kvällen och bara känna att åh så skönt,nu är jag hemma igen. Trivs så oerhört bra här ute på Lidingö och blir mer och mer förtjust ju mer av ön jag ser. Har varit nere vid vattnet och båtarna och suttit på en bänk och lunchat idag och matat änderna, myspys! Har även åkt runt en hel del här på ön och sett massor av helt galet fina hus, snacka om härlig utsikt från vissa av dem, lär inte vara billigt att bo så inte ;)
Igår avslutades semestern med en tripp till Linkan där det blev Ikea, Ikano och stan och sen blev det en sväng till kusin Emelie med familj och mina två andra kusiner var också där och syrran med, så vi blev ett härligt gäng! Det blev middag, lekar med barnen, spel på tv:n och nagelfix.
Nu tror jag att jag ska ta mig en cider och lite jordnötter och kolla om det är något vettigt på tv:n. Imorrn blir det tvätt och om vädret tillåter en promenad, annars får det nog bli en tur in till gymmet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0