Kalajs!

Fyllde visst år för en dryg vecka sen och hade lite firande som jag tänkte bjussa på lite bilder ifrån. Enjoy!
Jag bjöd på pastasallad med tzatziki, bröd och grillat kött. Senare sen bjöds det på tårta. Bål blev det också, som vart super god, bra blandat där! :) Lekar stod som vanligt på schemat och alla kämpade på bra :) Tack för allt fint ni gav mig, ni är för söta! <3
Den underbart goda tårtan :) Satt fint vill jag lova både på kvällen men även på natten när jag kom hem från Harrys :P Dan efter bar det av en sväng till syrran för att hjälpa till att packa upp lite efter flytten och tog med mig tårtan dit då hon inte kunde komma då jag fyllde.
Så den 11 maj fyllde jag då år och självklart skulle det bli tårta då med! :)
Galet god den med vill jag lova! :) Fick massor av fina samtal, sms, facebook-grattis och grattis irl. Tack alla fina för dem, blev så glad! :) Både mamma och min kära uppsatspartner sjöng för mig också :) Tack för presenterna med! Puss på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0