Uppsats, skor och fest!

Ska precis gå och lägga mig, men tänkte bjussa på en uppdatering här först. Imorgon blir det att fortsätta med uppsatsen, vi har fått lite nya böcker och ska hämta lite fler imorgon så vi ska nog få ihop lite nytt material. I övrigt rullar uppsatsen på, det går framåt och det känns bra. 

Elin har i veckan "tvingat" mig att rensa bland mina skor i veckan haha... Hade ju 50 par innan men jag slängde, kors i taket, faktiskt 10 par skor, som ja inte använt på länge, länge. Inte hade jag några planer på att använda dem igen heller, så det var nog bra att nån tjajtade lite på mig ;) Numera består skogarderoben bara av 40 par skor :P

Födelsedagsfesten igår va galet najs, förfesten va jättetrevlig och Harrys fick högsta betyg, så kul kväll. Segt på jobbet idag men det var de värt, hade en riktigt dipp där ett tag då jag kände att jag kan seriöst somna stående men efter lite mer kaffe så piggnade jag till igen. Däckade dock rätt fort när ja la mig en stund efter att jag kommit hem från jobbet förut.

Nu blir det gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0