Borås

Alltså ibland kan man ju få sig en smärre chock och bli skapligt förvånad, kan säga att den skedde mig och Elin igår morse, haha... Snacka om missbedömning där ;)

Igår körde vi en roadtrip till Borås, vi hade ett par intervjuer med två företag där nere som gick kanonbra. Mellan intervjuerna tog vi en sväng in till stan och kollade runt lite och åt lunch på ett supermysigt café. Efter den andra intervjun hittade vi in på en outlet butik där och fyndade loss skapligt bra, riktigt kul. Hade verkligen en superdag igår!

Minns ni förra inlägget, cravings efter ett par skor... Kunde inte hålla mig längre, va där och prövade dem igen och denna gång fick de följa hem, de e ju bara så fina! :) Hade ångrat mig om jag inte köpt dem, så jag är nöjd! Perfekta finskor för våren och sommaren! :)





Ännu en superfin ring har jag att visa upp, måste vara favoriten just nu, tycker den är så fin!



Vilket fint vårväder vi fått nu då, soligt och varmt, så gött. Va nyss ute på en promenix och det var varmt och skönt, synd bara att det blåser så dant, men man kan ju inte få allt. Häromdan när det va superfint väder hade jag dörren öppen och min lilla katt blev så glad och satt där och njöt i dörren :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0