Sista...

Har visst hunnit med lite annat sen sist också så fortsätter uppdatera er med lite bilder! :)
Toga! :)
Elinpiska spelen!
Platå, lånar en bild av dig Elin! :)
Massa skojligheter hela tiden. Allt är sista gånegn så vi bara kör. Imorgon är det måndag och då är det vår sista vecka, galet!
I torsdags åkte jag till landet där päronen bjöd på grillat och vin, underbart gott! Morronen efter blev det frulle ute i solen, lovely! :) Sen åkte jag till syss och var kattvakt och satt ute i solen och göttade mig. På kvällen blev det sommar-x, sista kravallen som student! Sjukt alltså! Igår var jag hos syss nästan hela dagen. Blev grillat för oss då med sen solade jag! :) Sen byggde vi säng och sängbord, fy fan vilket projekt! Vilken tid de tog, flera timmar, snacka om skruvar o grejer för en jäkla säng.
Nu ska jag städa här hemma! Sen ska jag till syss igen, vi ska bygga det andra sängbordet och grilla med päronen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0