The final countdown

Jag är så nervös, det är helt galet. Det är dags för den allra, allra sista tentan på programmet imorgon (om allt går bra vill säga!) Vi ska ha vår första muntliga tenta, vilket gör det hela extra nervöst, att man inte haft det innan. Man vet inte riktigt vad som väntar och hoppas på att man kommer på nått vettit illa kvickt. Säger som Elin, snälla låt mig inte få hjärnsläpp bara, det vore ju katastrof. Vill inte ens tänka på hur jobbigt det skulle bli då. Klockan 10 imorgon är det över, läääängtar nått enormt!
 
Imorgon kväll ska vi ha lite firande hemma hos mig för att fira att vi klarat av 7 terminer och gjort alla tentor och bara har slutspurten kvar i form av en uppsats. Riktigt trevligt ska det bli att umgås och äta lite gott och fira med lite bubbel!

Nu ska jag kika klart på mina anteckningar en sista gång... en allra sista gång...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0