Sista...

Tentan i fredags gick helt okej och det lät som om lärarna tyckte vi gjorde okej ifrån oss. Så nu har man fixat sin allra sista tenta då :) Känns så skönt! Efter tentan bar det av in till Tornby för lite handling inför kvällen och sen åkte jag hem, lagade mat och fixade alla snittar inför kvällen innan jag städade iordning lite och sen dök tjejerna upp för lite tentafirande. Vi åt tre sorters snittar, det blev bubbel till det, jordgubbar med smält choklad och så tårta såklart! Just nu ligger telefonen på laddning så blir inga bilder, uppdaterar nog inlägget lite senare eller imorgon med lite pics.

Idag har vi påbörjat vår åttonde och sista termin på universitetet :) Idag drog arbetet med uppsatsen igång och det känns spännande! :)

I helgen har jag jobbat, vilket har varit rätt jobbigt, för jag har haft så ont i ryggen, men idag känns det lite bättre, tack och lov för det!

Nu ska jag fixa käk tills imorgon! Ha nu en lovely kväll fina ni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0