Sista gången...

Men ärligt, jag är rätt förvånad alltså.... Jag har verkligen inte det där man kallar "gröna fingrar" men minns ni att jag sa att jag fick en julblomma veckan inna jul? I alla fall, amaryllisen i den slog ut och var jättefin och när det vissnat klippte jag av dem och fann att jomen se där det är en ny knopp på väg upp :) Nu har den växt upp så snart slår den nog ut :) Hur tusan lyckades jag med det? Jag är rätt impad alltså, fina blomma, som står där på mitt vitrinskåp.

Tentapluggandet är nu igång för allra sista gången och det känns så galet skönt och säga sista gången, detta kommer jag inte att sakna!!!!! Idag har jag förövrigt haft julgransplundring här hemma, och plockat ihop julsakerna, så imorgon blir det en sväng ner i källaren och hämta julkartongen så att man kan plocka undan tomtarna.

Tittar just nu på Let´s dance och surfar runt lite, satt nyss och tittade på lite kläder och skor på nelly, hittade ett par superduper fina skor där, ett par svarta finskor med kilklack. Fanns mycket annat fint också men jag och skor, jag är lite svag för det, kan inte hjälpa det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0