Helg!

Så göttit! Njuter för fullt av att ha en ledig helg! Har nu klarat av första veckan på uppsatsen och det känns kanon.

Igår kväll var jag på Platå med en kompis och åt gott och drack vin, himla trevlig hade vi! Kanon avslut på veckan för att fira in helgen, var länge sen vi sågs så vi hade massor att prata om.

Idag har jag och grannen varit i Tornby och shoppat lite. Jag hittade en finfin rosa skjorta, en grå kjol och en svart blus. Är väldigt nöjd med köpen, speciellt blusen som kostade knappt en tredjedel av ursprungspriset, ett riktigt fynd! Planen var en kavaj också då jag konstaterade i början av veckan att min nya kavaj är det kemtvätt på. Så bäst och hitta en till som tål att tvättas i maskinen. Har även agerat personlig shoppare åt syrran ;) Skönt att slippa prova och få leverans på kläderna kan jag tro :)

Nu ska det bli lite mat här. Ha en finfin helg nu!

Kommentarer
Postat av: Therese

Leverans på kläderna???? Menar du att du ska komma hit med dem?? Det vore ju trevligt men sån tur har jag väl inte.. jag får väl hämta dem själv hos dig i slutet av veckan.. eller??

2011-01-30 @ 00:51:05
URL: http://theresesimonsen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0