Peppad

Har förenat nytta med nöje idag och suttit ute i solen och läst och jäst, göttit! Snart ska jag tvätta men innan dess ska det bli lite kaffe tänkte jag.

Imorrn bär det av mot Uppis, längtar, mindre än ett dygn innan vi är på väg. Kl 14 imorrn drar vi på äventyr! Valborgsfirandet förra året var minst sagt grymt och detta kommer bli minst lika bra, det känner jag på mig :) Har hämtat upp väskan ur källaren, skrivit packlista och ska ju som sagt tvätta lite snart så jag kan packa sen.
På söndag ska vi fira min älskade mamma också som blir 50år! :) Så det här kommer bli en underbar helg! :)
Påskhelgen som var, den var också kanon, var på landet, fick lite sol och umgicks med familjen och några av kusinerna, farbror och faster. Åt god påskmat och fick påskägg :) På kvällen blev det utgång med en kompis i Linkan, blev en sväng på Harrys. I söndags var vi hos farmor och i måndags var jag hos syrran på salongen en sväng, sen gick vi på stan och sen åkte vi hemhem och blev bjuda på käk. Sen åkte vi förbi där syrrans kille var på väg mot Linkan och fick se hans arbetsgivares alla djur, ska visa er bilder tänkte jag, men orkar inte just nu. Innan det bar av hem sista biten mot Linkan var vi även förbi i nya huset dit syss och killen ska flytta om en dryg vecka. Finfint! Det kommer bli kanon det där tror jag!
Nu kaffe, sen tvätta, sen packa. Ha en grym kväll och hörs vi inte innan så ha en underbar Valborg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0