Parteeeyyyy

Ja kravall blev det förra torsdagen efter att ha kirrat en bille lite sent sådär, gött! Hade en sjukt underbar kväll som bara var helt grymt kul! Började med förfest hemma hos mig och gjorde sen kårallen hela natten. Avslutade natten på Mc Donald´s innan det bara av hem igen. På fredagen tog vi oss upp jag och Elin efter sådär 4 timmars sömn och begav oss till Peking för att få nya fina naglar och jag fick bli lite mer blond i håret. Sen i lördags blev det HawaiIE-fest, först var det förfest/utflyttningsfest och sen blev det NH på det. Massa folk och en helt fantastisk kväll med massa skojigheter och sjungande för fulla muggar. Köksfest och discodukar, hur grymt som helst! Fantastisk helg helt enkelt! Blev sommarkläder och blommor, och sådana där hawaie-halsband ni vet och klackar, finfint! Hade mina nya avklippta jeansshorts, finfint!

Alla va så fina :) Snodde en bild av Elin också, kommer här, roligt med köksfest!

På lördag förmiddagen var jag hemhemma också, tvättade bil och bytte till sommardäck, gött med sommarsulor! :) Bilen blir så mycket snyggare i det, känns som om sommaren verkligen är på väg när man fått på sommarsulor.
Veckan har bestått av massa småfix med uppsatsen, nu väntar vi på att vi ska få till ett möte med handledaren, så att vi sen kan gå vidare med nästa grej, känns riktigt bra. Imorgon på förmiddagen blir det lite fix med uppsatsen och sen ska jag hinna med att dammsuga med innan jag drar mot norrpan för lite jobb. Blir tredagarsjobb denna helg, blir nog kanon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0