April

Redan april och flera dar in i månaden dessutom, det är galet vad tiden går, nu är våren här får man väl ändå säga, det är ju underbart! :)

Till helgen ska vi på HawaiIE-fest, ska bli riktigt kul :) Sommartema, då känns det verkligen som om den är på väg. Funderar på lockar i håret, så tänkte det kunde passa och visa frisyren från nyår, då blev det med lite lockar i håret.


Strasspärlor i håret blev det också men dem skippar jag i helgen, de pssar sig bättre till nyår.

Håret ser rätt mörkt ut konstaterade jag, blonderade det ju för inte så länge sen, så här är en mer up-to-date bild på färgen i håret.


Sådär kvalité, men ni ser ungefär. På fredag ska det bli ännu lite mer blont, jämna till det lite bara, kommer bli kanon :) Ska få fina nya nails på fredag också, syrran kommer hem redan imorgon. Längtar, de vill inte riktigt va med längre och ska bli kul med något nytt, som alltid :)

Häromdan hade vi systuga som mamma kallade det, då skrattade jag och sa jag vet inte om vi syr så mycket, vi klipper mer, ja de e ju sant höll hon med om. Jag klippte sönder ett par jean, en skjorta och klippte av ett par andra jeans så jag fick mig ett par shorts. Väldigt roligt hade vi :)

Helgen har bestått av jobb, jobbade även i fredags, skönt att få in lite extra pengar nu när jag bett om ledigt vid valborg och första maj. I lördags efter jobbet blev den en sväng till Motala för att fira Elin som fyllt år, hon bjöd på godsaker och en supergod tårta som hon verligen lyckats med. Blir så glad när ens kära vänner tänker på en och bakar och gör saker som jag också kan äta! :)

I veckan har vi fixat med uppsatsen och det känns som om vi verkligen kommer framåt, gör klart grej efter grej och verkligen jobbar på bra. Känns som om vi ligger till bra och det känns skönt.

Nu ska jag gå ner och se om det kan tänkas finnas någon tvättid som man kan boka, sen ska jag diska och laga mat. Ha nu en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Therese

Hoppas du har några bra idéer till naglarna för jag har idétorka. Egentligen skulle jag ju göra dina naglar på måndag efter att jag vart på mässan för då lär jag ju få en massa idéer jag vill testa.

2011-04-06 @ 23:26:43
URL: http://theresesimonsen.blogspot.com
Postat av: Xer Nahoj

Tjusigt hörrö!

2011-04-14 @ 11:12:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0