WTF

Ja men alltså helt seriöst, hur svårt ska det vara liksom. De har gjort fel med beställningen av min iPhone så nån telefon är int ens på väg. Så här har jag väntat i fyra veckor på ingenting. Är skapligt jävla irri påt kan jag lova. Har varit inne i butiken idag och snackat med dem och även pratat med kundtjänst samtidigt, så nu skulle de försöka lösa det imorgon så att beställningen blir gjord och sen höra av sig till mig. Hoppas verkligen för deras skull att de kommer höra av sig imorgon också och att de har löst problemet. Men samtidigt kommer jag ju få vänta ännu längre och det är ju inte speciellt kul det direkt. Han skulle se om han kunde få lägga min beställning långt fram i kön för att jag skulle slippa vänta så länge till. Men han visste inte om han skulle kunna det, så förhoppningen om det känns väl inte så trolig men de vore ju skönt, då kanske den kan anlända någongång snart i alla fall. Men hamnar man sist är det ju flera veckor till av väntan då, de här är fasen inte kul ni...... Suck säger jag bara, jag blir så trött påt!

Nae nu är det idol ni, hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0