Väntans tider

En halsinfektion har jag visst fått o läkaren sa åt mig att du måste vila för att bli frisk, ingen skola för dig i ett par dar, så har vart hemma idag. Får se om jag orkar med de två obligatoriska timmarna imorrn, det beror nog på hur jag mår imorgon bitti och hur det är med febern.

Imorrn är sista dan, leveranstid max tre veckor sa han och imorgon har det gått just tre veckor. Visserligen har han även sagt att jag skulle få en fri månad om det tog mer än dessa tre veckor. Men vad innebär det då, att det kan dröja ytterligare tre veckor innan den kommer sen eller kanske ännu längre?!.... Vill ju ha den nu, är trött på att vänta!

Nått som gick mycket fortare, eller iaf verkar gå mycket fortare var beställningen från nelly, fick mig ett mail förut att de hade skickat paketet och att det skulle anlända inom ett par dagar :)

Kommentarer
Postat av: Maria Fränne

Krya på dig vännen! Hoppas du blir helt frisk snart! :-)

2010-09-15 @ 07:01:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0