Lördag

Man kan ju inte klaga på att man inte tränar magmusklerna genom att hosta som en tok hela tin :P haha...
Inatt har jag iaf kunnat sova utan att vakna hela tin av hostan, även om de va svårt o somna igår för då ville den verkligen inte ge med sig.

Dagen har spenderats i soffan, har vilat hela dan, sett på tv o flera filmer, ja gör mitt bästa för o bli frisk. O vila ska ju va den bästa medicinen så ja kör på de. Hoppas verkligen att jag blir frisk snart!

Har kikat runt på nelly idag också, massa fint har de fått in, har hittat en så himla fin höstjacka som jag bara vill ha! Om man skulle skaffa sig en sån kanske?!... Får fundera på den lite tror ja....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0