Bildblogg

Tänkte jag skulle bildblogga lite idag :)
Min syster har gjutit lite betong som jag fick med mig hem när jag var hemma i Sörping igår.


Det blev en finfin ljuslykta med lila stenar såklart då det blivit massor av lila här hemma hos mig.

Sen blev det lite fina hjärtan också, några hamnade på köksbordet och de här under hamnade på vitrinskåpet.



Fick mig en ny gardin av syrran när jag fyllde år och nu har den kommit upp och pryder mitt köksfönster, lila den med.


När vi va nere i Ullared köpte jag mig nya lila gardiner också för att det skulle bli lila och fint där med, tycker det blev himla fint.


Köpte såklart matchande kuddar till soffan också i samma tyg och så nya filtar med men de hittad ejag faktiskt här i Linköping, här ligger min underbart söta katt på sin nya lilarutiga filt. Ja nu är det helt enkelt lila o fint här. Känns väldigt ombonat på nått sätt med lite mörkare färger. Höstigt och fint liksom, tycker det blev riktigt bra.


Nu blir det tv-mys här innan det är dags o sova. Trevlig kväll på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0