Tisdag!

Tror det har vänt nu äntligen, mår bättre idag, halsen är bättre, inte alls lika snorig och är så mycket piggare, bara hostan kvar som man ska bli av med, men den är faktiskt också på bättringsvägen tror jag allt :) Skönt!

Mestadelen av dagen har spenderats i skolan, vi har hållit på med morgondagens case och det har rullat på idag faktiskt känns det som. Det mesta är färdigt faktiskt, lite småfix på det ena och skriva lite mer på sista delen på det andra sen är vi klara. Kan säga att jag var rätt trött i slutet dära, allt va roligt och felstavningar va extremt roliga speciellt när de verkligen gav hela meningen fel innebörd :P Bra jobbat av mig att skriva samma ord fel två gånger i samma stycke o samma fel, ja de va allt skoj när jag läste det jag skrivit. Men uträkningar hit och exel-filer dit, ja mina ögon gick i kors efter att ha försökt räkna allt de dära så jag var lite trött som sagt när jag skulle skriva där i slutet :P Men det är ju viktigt att ha roligt med så det är ju bra, det lyckades vi med.

Haha måste bara berätta nått annat roligt som jag fick en garvattack av imorse, va två killar som kom och gick förbi nedanför där vi satt och jag kollade till och ser när den ena går rakt i stolpen som står där mitt i. Ojojoj va ja skrattade haha, han bara ojdå de va visst nått där hehe sa han till sin kompis som skrattade lite åt han medans jag försökte kväva mitt skratt :P Ja som sagt har nog varit ganska lättroad hela dagen tror jag, men det är väl skönt det, det blir ju roligare så. Det blir ju inte roligare än vad man gör det eller hur :P

Oj vilket inlägg jag som bara skulle skriva nått kort innan de var dags och sova men så blev det visst inte. Men nu är det dags, god natt på er alla gulliga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0