Smärta!

Vaknade imorse o ville bara försvinna, usch de kändes typ som om huvudet blivit överkört av en lastbil eller nått sånt, jaja jag tar i lite nu, men ni fattar, de va för jäkligt.... O så denna hosta på det, kan ju säga att varje gång jag hostade gjorde huvudet så ont att jag inte visste var jag skulle ta vägen. Så meddelade mina gruppmedlemmar att jag inte skulle kunna komma på morronen utan behövde vila, o förhoppningsvis skulle kunna komma efter lunch om de blev bättre. Sen tog jag mig ett par tabletter o gick o la mig igen o när jag sen vaknade va de värsta av huvudvärken borta iaf, så begav mig till skolan efter lunch. Ja som ni förstår har vi o göra redan nu, vi har blivit indelade i grupper om fyra o ska gruppvis lösa alla case vi får, tills imorrn är det tre stycken plus en fråga angående artiklarna vi skulle läsa så vi har haft o göra idag. Hoppas på att ja slipper en hostattack imorrn när vi ska presentera vår lösning, skulle väl vara typiskt liksom...

Höll på o skriva ut de vi fått ihop förut o skulle gå förbi skrivaren o kör lilltån rakt in i en av mina nya fotpallar, kan säga att de gjorde nått så förbannat ont, OMG! Nageln e skapligt lös nu, undrar om den ens typ sitter fast, de blödde nått enormt kan ja säga, usch! O så försökte ja se om nageln satt fast genom o känna på den lite men lycka till när de blöder en massa o då blödde de ännu mer oxå såklart :P Nu har de slutat blöda iaf o tån e omplåstrad, men de gör ont kan ja säga, bara pulserar i den, galet att nått så litet kan blöda så mkt o göra så ont som en liten lilltå liksom.

Nähe nu har jag beklagat mig färdigt tror ja ;P haha.... Återkommer med ett gladare inlägg snart hoppas jag ;) Nu ska ja sova, gonatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0