Sjuk....igen

Alltså vafan är det frågan om, den där jäkla halsen e ännu värr idag o igår kväll kände jag mig så sjukt varm o tänkte ja kanske skulle kolla om ja har feber, men jag har nästan aldrig feber. Jag kan va riktigt sjuk men feber får jag sällan för det, men igår ja då hade jag feber, o ett par tabletter senare hade jag fortfarande feber. O när ja vaknade imorse med frossa förstod jag ju ganska snabbt att ja lär ju fortfarande ha feber och mycket riktigt de hade jag. Har ringt vårdcentralen och väntar på att de ska återkomma till mig nu alldeles straxt så väntade hemma tills jag pratat med den ifall jag skulle få en tid direkt. Ska egentligen va i skolan nu straxt o sitta med case tills imorrn men hoppas jag orkar ta mig dit sen. Vafan låt mig bli frisk nu, jag orkar inte vara sjuk längre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0