Kvinnor kan!

Idag var det så dags för företagsspel 8-20. Hamnade i en grupp med bara tjejer o vi körde på måttot kvinnor kan. Vi valde en strategi och höll oss till den och det lönade sig, det slutade med att vi vann hela spelet :) De har varit en rolig och lärorik dag, man har fått använda tidigare förvärvade kunskaper och även det vi hunnit behandla under denna kurs, kul att få omsätta kunskaperna i verkligheten liksom, man får en annan djupare förståelse för vad man håller på med då. Känns skönt att det är intressant och att man känner att man lär sig nått, det blir ju så mycket lättare att plugga då och det sätter sig så mycket lättare då också.

På eftermiddagen fick vi veta vilka som ska presentera casen imorgon också och vi var inte en av dem, vilket känns himla skönt för det innebär att vi inte har nått schemlagt förrns på eftermiddagen. Så imorrn ska jag unna mig en liten sovmorgon tänkte jag och sen ska jag försöka läsa ifatt lite av det som jag inte orkat med att läsa då jag var sjuk.

Imorrn ska vi på kravall också :) Åhhh ska bli så kul o dra på sig overallen igen o gå på kravall. Kommer bli en himla kul kväll, de känner jag på mig!

Nae nu ska ja bege mig i säng tror jag, så trött alltså :P Men imorrn är det fredag och kl 17 imorrn ja då är det HELG! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0