Kravall

Igår var det dags för kravall :) Läsårets första och det va riktigt kul att få sätta på sig overallen o gå på kravall igen! Det blev förfest hemma hos carro i ryd och sen begav vi oss till Kårallen. Lyckades få punka på cykeln på väg hem också, bra jobbat liksom! Idag har jag verkligen inte gjort många knop, bara tagit det lugnt mest hela dagen. Behövde verkligen en sån dag kände jag, få vila upp sig lite inför en ny skolvecka. Imorrn ska jag försöka plugga en del tänkte jag, sen ska jag en sväng till Ikano också och så blir det lite handlande på Ica Maxi med.

Just nu ser jag på legally blonde, haha, gillar de där filmerna alltså :P de e rätt skojiga! Hoppas ni har en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0