It sounds good!

Var i tornby en sväng förut med Mia, men först åkte vi till netonnet där ja köpte mig ett par högtalare till datorn :) Så nu är det lite bättre ljud. En patron till skrivaren blev det också, den är nästan slut så bäst o köpa en ny eftersom jag måste skriva ut nya artiklar till den kommande veckan. Sen blev det en sväng på Ikano, hittade en ny kofta och ett nytt puder :) Ett riktigt smart puder också som är som en foundation och puder i ett, skulle vara mer täckande så tror det kommer bli bra, ska nog pröva det lite sen tror jag. Sen blev det en runda på Ica Maxi för lite mathandling innan vi åkte hem igen.

Just nu ligger jag i soffan o läser artiklar, lite segt går det så tog mig en blogg-paus nu. Men ska allt läsa lite mer snart, måste få lite pluggat idag känner jag, så bara att köra på. Har kyckling i ugnen som jag ska göra sallad till sen tänkte jag, måste bara bestämma om det ska bli pasta, bulgur eller couscous till. Lutar nog åt bulgur tror jag, var länge sen jag åt det. Kanske skulle man göra tzatziki till salladen också och grädda en minibaguette till det med. Ja så får det nog bli, men än är det ett tag kvar innan kycklingen är klar så nu ska jag återigen dyka ner med huvudet i den där artikeln.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0