Happy!

Ja jag är så himla glad just nu. Han som jag pratade med i Telenor-butiken igår ringde mig förut och sa att telefonen var visst skickad, beställningen såg jättekonstig ut så det var därför de trodde att den inte ens hade gått igenom. Det hade blivit nått fel där men den hade gått iväg för det. Så telefonen hade levererats igår 19.15 berättade han för mig och sa att det var bara att knalla och hämta den idag :) Så kan ju säga att jag blev riktigt glad då :) Var hemma på lunchen och hämtade den, för att verkligen va säker på att den verkligen hade kommit, vågade inte riktigt tro på det förrns jag såg det med egna ögon. Men visst hade den kommit :) Så har varit inne och fått mig ett chip till den och skaffat mig ett rosa (såklart) case till den :) Har fixat och grejat med den största delen av kvällen :) Himla skojigt med nått nytt och nu när man väntat så länge också. Den är finfin ni, gillarn starkt! :)

Nu ska ja se klart på CSI här sen e de dags o sussa. Imorrn har vi tidigt seminarie och sen är det dugga-plugg som gäller för hela slanten hela helgen lång, för på måndag är det dags för duggan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0