Fullspäckad dag

Idag har jag varit i skolan från 8 till en stund efter 18, och casen är nu lösta o klara, skönt! Efter skolan bar det av hemåt för att käka lite, sen har här städats och grejats, hann med allt förutom att dammsuga så ska ta tag i det imorrn efter skolan tänkte jag. Sen hann jag precis duscha innan det var dags för Idol, hann med att måla naglarna under Idol också. Sen var det dags att ta hand om disken också, plocka ur diskmaskinen o sen fylla den igen o sen diska upp kastruller och sånt. Så nu kan jag bara sätta igång diskmaskinen när jag kommer hem imorgon så hinner den bli klar innan det är dags att sova. Imorrn har vi skola 8-20, ingen halvdag här inte, här får man schemalagt hela dan liksom. Är galet trött nu efter en lång skoldag o fixande med en massa här på kvällen med, så har en känsla av att man lär va rätt slut imorgon med då man ska va i skolan ännu längre.

Nehe nu blir det en hutt med hostmedicin o sen e de dags o sussa, nattinatt på er! See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0