Fredag

Idag fick jag besök av mamma :) Hon kom hit o hjälpte mig med lite grejer nu när man typ inte orkar nått för att man e sjuk. Visste inte att hon tänkte komma så blev glatt överraskad :) Skönt o bli lite ompysslad när man inte mår så bra! Tack för alla hjälp mamma! <3

Tänkte jag skulle visa er en bild på mina nya söta prydnadskatter som fick följa med mig hem för ett par veckor sedan. Var uppe hos farmor och min farbror innan skolan hade dragit igång och då var vi förbi i pappas kusins frus butik som hon öppnat där uppe o då hittade jag dessa sötnosar där :)


Tyckte de passade in fint här hemma!

Nu ska ja sussa tror jag och hoppas på att helgens kurerande gör mig frisk tills på måndag. Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0