Underbar helg!

Klockan 12 i fredags tog vi helg och det var vi så värda. Denna vecka har varit lång, lång. I torsdags kom jag inte hem förrns kl 22, snacka om lång dag, va lite tufft att gå upp i fredags kan jag säga men de gick i alla fall. Det blev lite fixande med inlämningen där på morronen, och lite grejande med presentationen med, sen övade vi en snabbis o sen va det dags för seminarie. Va så skönt när det va klart kan jag säga, hade verkligen längtat efter att få ta helg.

På kvällen var det så äntligen dags för årsbanketten :) Den allra sista för våran del, och den finaste sittningen på hela året. 20-tals tema var det kvällen till ära och alla var så fina! Pärlor, rött läppstift, fjädrar, hattar och hängslen summerar ganska bra hur de flesta såg ut. God mat, kanon sällskap, najs musik o massor av dansande,  en kanonkväll helt enkelt! :)







Igår blev jag hämtad av min farbror och faster och vi åkte till syrran för o fira att hon fyllt år. Vi begav oss till andra sidan Vättern, så det blev en bilfärd på sisådär 2 timmar. Väl där korkades det upp skumpa och sen blev det god mat och vin och fika på det. Himla trevligt! :)

Helgen har verkligen varit helt underbar! :)

Just nu sitter jag och tittar på Idol, eftersom jag inte kunde se det när vi var på sittning i fredags. Sen ska jag städa här och hinna med lite läsande med inför veckan. Ha nu en fortsatt trevlig helg, det är ni värda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0