Nobody said it was easy

Hallilå på er! :)

Har jobbat o stått i hela helgen och i lördags hade vi sjukt mycket att göra vill jag lova, shit va folk. Va skapligt trött när jag kom hem på kvällen :P Igår va jag hemhemma o lämnade bilen, mamma har varit och lämnat in den åt mig idag, eftersom jag inte hade tid. Blev ju påkörd i somras, så nu ska det fixas till. Fanns ju ingen tidigare tid, så har fått vänta en bra stund. Efter att jag hade lämnat bilen körde mamma in mig till tåget, men först blev det lite mat på Leons, galet gott!

Hade tänkt göra risgrynsgröt till kvällen idag men konstaterade att de var så lite kvar i påsen så varför stå i nästan en timme och göra det då, nae får allt köpa nytt och göra det en annan dag istället. Blev såååå sugen på det förut ju, typiskt att de var så lite kvar. Vilka I-land problem ni ;)

Nu ska ja ta en dusch innan jag ska fixa mat tills imorrn och läsa caset till fredag.

Ser fram emot helgen :) Det bjuds på trevligheter då, och det gillas starkt!


Vilken inlevelse!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0