My week

Har precis sett på Idol, ikväll åkte Daniel ut, tyckte sådär om det faktiskt. Tycker han är bra, men ikväll var det tyvärr inte bra och det fick han lida för. Tycker dock att han var bättre än Geir ikväll som verkligen inte gjorde bra ifrån sig varken ikväll eller förra fredagen. Han måste allt rycka upp sig nu när han fick va kvar. Olle var ju outstanding ikväll, galet bra och inledningen va riktigt grym, den hade han verkligen gjort till sin egen! Sen måste jag ju säga att Jay, alltså seriöst men han är ju sanslöst bra han med, att sjunga en riktig boyband-låt med den rösten och bara briljera sådär, det är ju grymt bra jobbat. Verkligen inte hans musik men trots det så gör han det så bra, good work!

Veckan har bestått av plugg, är igång med tentapluggandet nu, nästa vecka på fredag är det dags igen. Känns lite konstigt att inse att det troligtvis är näst sista gången man tentapluggar, nästa sista tentan man kommer att skriva på programmet, shit alltså, verkligheten närmar sig med stormsteg. På tal om verkligheten, vi satt och snackade jobb härom dagen och pratade om vart vi kan tänka oss att jobba och för en hel del av oss lutar det nog åt Stockholm, kul att se en ny stad, och se sig om lite. Är riktigt sugen på Stockholm alltså, spännande att se vart man hamnar sen :)

Idag har jag städat och fejat här hemma diskat, dammat, dammsugit och torkat golv o grejer så nu e lyan finfin, skönt att ha det gjort så man bara kan tentaplugga gärnet i veckan sen. Var i tornby en snabbis förut och skaffade mig ett par nya byxor att ha på jobbet, kunde aldrig bestämma mig när vi var där igår om jag ville ha dem, men efter lite funderande idag så bestämde jag mig och tog en sväng dit. Två nya par nagellack fick följa med mig hem också, ett grönt och ett blått, himla fina :) Visar bild på dem framöver om jag orkar, just nu är naglarna gröna :)

Hade tänkt blogga en snabbis men blev visst lite mer än jag tänkt mig :P Nu ska jag i alla fall sova, imorgon blir det upp och hoppa för att åka och jobba 10-17.30. Natti natt på er alla goa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0