Från och med du

Men vet ni, Olle Hedberg ska sjunga Oskar Linnros låt Från och med du i fredagsfinalen på Idol nu på fredag! :) Tror det kommer bli riktigt bra! Min favvo i Idol ska sjunga en av mina favvolåtar, hur bra kombo blev inte den liksom.

Var hos naprapaten imorse, så är lite öm nu, men inte alls som i förra veckan och han sa att det var mycket bättre nu, inte behövde han knäcka lika mycket som sist heller. Sen blev det case-seminarie och efter det körde vi igång med fredagens case. Imorgon ska vi göra klart det och börja läsa nästa veckas artiklar tänkte vi.

Efter skolan har jag och Maria varit och handlat. Vi va först på NetonNet där jag köpte färgpatroner och en ny mapp till alla tusen miljarderstriljadersbiljaders ( you get the picture :P ) papper och artiklar hit och dit. Sen gick vi en sväng på Ikano och efter det blev det handlande på Maxi. Jag köpte mig kex och ost  bland annat och det blev kvällsmaten tillsammans med en kopp rött the, riktigt fint satt det vill jag lova! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0