Your steps make that much noise, schhh!

Idag gav jag mig själv sovmorgon, och jösses vad skönt det var. Tyckte att jag var värd det med tanke på att jag måste gå upp i helgen för att åka och jobba både lördag och söndag. Vaknade innan klockan till och med, så skönt att vakna utvilad. Klockan 10 hade vi case-seminarie och sen blev det en sväng till tornby innan jag åkte hem och lagade mat. Det blev lasagne med spenat, köttfärs, fetaost och paprika som garnerades med tomater, keso och ost. Riktigt gott kan jag lova! Efter det blev det lite pluggande och sen har jag städat lite grann och tvättat jobbkläderna.

Nu ikväll blev det ost och kex, frukt, cola och godis till Idol, fredagsmys helt enkelt!



Måste bara säga att jag verkligen tyckte att Olles version av Oskar Linnros låt va riktigt bra, hejja Olle. Även om han sjöng lite fel i slutet :P Tur han inte kom av sig då iaf.
Men det va flera som var riktigt bra ikväll, så hoppas att många röstar på Olle så att vi får se mer av honom.

Nu ska jag göra mig klar i pausen här för efter utröstningen är det dags o sussa så man orkar upp imorrn bitti. Trevlig kväll på er nu, och rösta på Olle om ni inte redan gjort de ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0