1 Oktober

Hur blev det oktober liksom? Hallå vart försvann tiden egentligen? Vart det inte sommar nyss eller? Igår var det nollgradigt när jag gick upp, det blev vinter typ. Fast idag har det varit lite varmare iaf.

Igår var vi på föreläsning med Kristian Luuk, helskön är han, haha. Riktigt roligt att lyssna på. Han har också läst till civilekonom så kul att se vad han hade att säga om det.

På kvällen sågs vi tjejer hemma hos Maria för att umgås lite o se på Idol med såklart. Det var riktigt trevligt och vi åt frukt och glass, smarrigt!


Idag har vi haft live-case. Accenture var hos oss och presenterade en uppgift och gav oss material och sedan hade vi några timmar på oss att lösa caset och vara beredda på att presentera vår lösning på eftermiddagen. Det var mycket att göra men det var roligt också så dagen har gått riktigt fort.

Nu ska jag ut o slänga igång en maskin med tvätt, bäst o tvätta jobbkläderna tills imorrn. Sen ska jag däcka i soffan tror jag, är helt slut! :P

Trevlig kväll på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0