Sista gången

Dagen har bjussat på sovmorgon, vi började  kl. 9. Då var det dags att för allra sista gången ha första föreläsningen i en ny kurs. Marknadsföring och logistik läser vi nu, skoj! Efter föreläsningen bar det av hemåt igen för att skriva ut artiklarna, fixa lunch, läsa, och sen tvätta.

Måste ta tag i något som jag verkligen inte vill imorgon, har lovat mig själv att jag ska, trots att det tar emot och jag helst av allt bara skulle vilja slippa det helt, men det gör ju inte saken bättre. Det har gnagt där i bahuvudet allt för länge nu... Hoppas dock att det ska gå bra så att jag kan släppa det snart! Måste allt ta tag i det imorgon nu, inga mer undanflykter!

Förövrigt tror jag att jag fick nån släng av höstdepp här ikväll, känner mig inte alls på humör, vill bara gå i idé, allt känns typ skit! Men tror att det har att göra med att jag ska ta tag i det jag skrev om här ovanför, det är nog det som får mig på dåligt humör.

Helgen har varit najs, hel-ledig var det länge sen man var. Självklart ringde de från jobbet i lördags :P och frågade om jag kunde jobba i söndags, och jag som alltid i princip säger ja om jag inte har nått planerat sa faktiskt nej. :) Jag kände att jag verkligen behövde va ledig denna helg, och i söndags blev det städande och fixande här hemma och sen åkte jag hemhem en sväng också, va nere i garaget och städade pärlan min och sen åt vi onyttigt och gott från Vi & Ni på kvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0