Så gött!!!

Alltså hur gott är det inte med nybakade pepparkakor! Älskar, verkligen älskar det, och ogräddad deg är inte fy skam det heller. Jag är verkligen överförtjust i lite sådär mjuka pepparkakor som de blir när man gör dem hemma, underbart! Vi bakade pepparkakor igår jag och mamma som ni kanske har gissat :)



Pepparkakor som väntar på gräddning

Jag är mitt i bakandet

Färdiga och nygräddade, underbart goda pepparkakor!

Åhhhhh vet ni eller? :) Vi fick tillbaka våra tentor idag, och jag hade fixat den! Hur fint kändes inte den då, galet underbart vill jag lova. Sista skriftliga tentan är avklarad! :) Numera har jag även dryga 200 högskolepoäng, inte fy skam det heller, det närmar sig verkligen slutet nu. De talas om torsdagspuben för att fira, vem vet kanske kör vi en premiär, kanske är dags och göra det en gång innan vi slutar med.

Näe nu ska jag bege mig i säng, trötter! Sov gott på er!

Kommentarer
Postat av: Therese

Grattis grattis!!! Du är såååå himla duktig!! :) Skönt att slippa skrivkramp nån mer gång.. köp halstabletter till nästa tenta! hihi

2010-11-23 @ 22:41:40
URL: http://therese.simonsen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0