Bloggtorka

En vecka utan att blogga, ja jag har haft bloggtorka och tror det sitter i fortfarande. Får se om de blir bättre snart kanske. Ni får ju gärna kommenetera, då vet ja ju att ni läser i alla fall. :)

Igår skulle jag ha åkt hem efter föreläsningen och städat och tvättat, men tyckte det lät alldeles för tråkigt, så jag åkte hemhem till Sörping istället. Vi tog en sväng till mammas jobb och jag hittade massa fina grejer :) Så nu ska jag ta tag i städandet istället. Tjohej va skoj, not! ;P


Kommentarer
Postat av: Therese

Hur går det med städandet??Jag skulle med behöva men orkar inte.. hihi!!!

2010-11-18 @ 20:44:04
URL: http://therese.simonsen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0