Underbara fredag

Svävar på små fluffiga moln av lycka. Fick tentabeskedet idag o de va ett bra sådant, så är så glad att jag inte vet var jag ska ta vägen. Helt galet gladatt den är avklarad liksom. Satt så himla fint de här. Jag o Elin firade kanonbeskedet me att dra ner till schtan, där blev de iskall öl på NH:s uteservering, de satt inte alls fel i värmen o solen. Sen blev de glass på de o sen gick vi runt i lite butiker. Kanonfredag helt enkelt, dan kunde inte blitt bättre :) Fick besök av päronen oxå, på en snabbfika, trevligt :)

Nedan lite pix från NH:s uteservering me varsin iskall heineken



Vikket firande :) gött!

Coolingen njuter

Imorrn lutar de åt fest på flamman, vi tyckte de va dags o pröva de nu, vi som aldrig varit där :P hehe... illa med tanke på att vi pluggat i nästan tre år nu. Nu ska ja njuta av resten av denna underbara fredag, hoppas ni haft en lika bra dag som mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0