Sköna maj!

Ska precis gå o lägga mig så får bli ett kort inlägg idag. Sista veckan nu innan tentan på fredag, känns jobbigt o skönt på samma gång. Skönt att de snart e över men jobbigt då jag inte förstår hur man ska kunna lyckas lära sig o minnas allt detta på detta få dagar som e kvar. Vi har pluggat som tokar hela kursen, från dag 1, så ska bli skönt o snart ha tentan överstökad. O när den e avklarad väntar trevligheter i helgen, ska bli lite kallilas då :) Har vart väldigt produktiv idag, plugg från halv åtta till fem o sen hem o käka, deklarera, diska, promenixa, tvätta, o plugga lite till o sen handla med. Kan säga att ja e trött nu :P

Imorrn blir de nog speedway premiär för min del för i år, första hemmamatchen, o de e östgötaderby så de går ju knappt o missa, men får se hur plugget går o om jag känner att ja har tid att åka till nkpg, hoppas de :)

Nu sova, natti på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0