Klagosång

Varför ska alla klaga så hela tiden, va lite positiva istället vettja. Jag har jobbat i helgen, o hade hellre varit ledig, men jag tjänade pengar istället, najs de! Vi hade massor att göra igår, så va rätt trött efter jobbet, men dan gick ju jättefort, gu så skönt. Tåget va sent på vägen hem så trots att ja sprang så missade ja bussen, men va gjorde de, ja tog en annan buss, hamnade en bit hemifrån o fick mig en till prommenix ist, o en promenix i finvädret va inte fel alls. Väl hemma va de så dags för ett program på tv:n som ja brukar titta på, o hade sett fram emot att få se, men de va visst nått annat istället. Men inte gjorde väl de så mycket då hann jag ju laga mat tills idag ist. Kanske borde jag städat mer än jag hann i helgen, men att ja inte hunnit det måste ju tyda på att jag haft andra bättre saker för mig o de är väl fint de, o till råga på allt hann ja me resten av städandet nu på kvällskvisten istället. O nu är det knappt två veckor kvar tills sommarlovet på hela 11 underbara veckor :D

Så kom igen, se saker ifrån dess ljusa sida vettja. Ja känner mig himla positiv just nu som ni hör ;) Så försöker smitta av mig av detta till er. Så kom igen nu, nu kör vi, knappa två veckor kvar innan sommarlovet =)

Nu säger ja trevlig kväll o beger mig till sängs. Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0