B-day party

Igår kväll va de dags för kallilas hos mig, blir ju ett år äldre på tisdag så de firade vi igår :) De blev en klockren kväll med underbara vänner. Lekarna verkade uppskattade o de gick in för det hårt o va himla duktiga :) Bra jobbat hörrni! Fick finfina blommor, vin o ett presentkort som ska användas till o köpa mina efterlängtade converseskor :) Måste bara bestämma va de ska bli för färg nu :P De är inte lätt när de e svårt inte ;) Tack så jättemkt för igår och för de finfina presenterna =) Bjussar på lite bilder från gårdagen :)


Vi inledde kvällen med charader, här är hanna i full gång.


Sen skulle det letas gömda små lappar i trapphuset, de vart ett himla springande o hojtande här, väldigt kul o se :)


Roligt är det o leka eller vad säger ni :P hehe..


Sen skulle doftkänslan testas, vad är det för krydda egentligen?


Ölen frös visst till efter att ha legat i fysen, men visst gick den o dricka för de.


Schtekarn :P Matdags


Köksfest :) Älskart! Mysigt me massa folk i mitt lilla kök :)


De bjöds på skönsång :)


O sen blev de tårta :) Himla god blev den!

Ja de va gårdagen det, en klockren kväll helt enkelt! :)

Nu njuter jag för fullt av att vara helledig :) Inget plugg o inget jobb, underbart! O imorrn får vi sovmorron med, hur skönt låter inte det :) NU blir de söndagsmys. Trevlig kväll på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0