Voddler

Vilka problem jag hade med att få de o funka, sjuuuuukt irriterande. Men så kom de upp att de va nått fel på anslutningen o ja bara jaha då e de väl bara o ringa comhem, sagt o gjort o när han i luren grejat lite så fick ja de o funka direkt. =) Så har nyss sett på film, It´s a boy girl thing, den va helt okej. Tackar syster för lånet av hennes voddler-konto! =) Har jag nått o göra när jag e sjuk! Funderar på om de ska bli ännu en film, ska nog leta runt lite o se om jag hittar nån som låter bra.

Kommentarer
Postat av: Teresia

Nämen har du skaffat blogg gumman!? Skoj! Är du frisk nu? ser att du har åkt på halsfluss :S Sköt om dig! Pussa

2010-03-27 @ 18:04:49
URL: http://terla.blogg.se/
Postat av: Sessan

Ja, jag har visst de :P på allmän begäran :P Näe inte frisk, va på vårdcentralen igår o fick penicillin, ligger hemma o mår pisskasst just nu :( inge kul! Detsamma gumman! puss

2010-03-27 @ 19:43:56
URL: http://madsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0