Sista valen

I em ska vi ha valinfo inför termin 7!!!! Shit va tiden går fort, de e helt sjukt. Vi ska få info om de olika kurserna vi kan välja under första terminen i fyran! Andra terminen är det uppsatsdags så de här e sista kursvalen vi gör på programmet. De känns lite konstigt o ovant att säga fyran, de e ju sista året, o snart är vi där, o går sista året... Nästa sommar är vi klara hörrni, har ni tänkt på de?!...

Igår fixade jag så att jag fick ledigt söndagen efter valborg också, så nu har jag ledigt hela den helgen! :) Himla skönt, ser verkligen fram emot Uppsalaresan, de kommer bli klockrent!

Ut o njut av måndagssolen vettja!
Hörs!


Kommentarer
Postat av: Britt-Marie

Åh Madde, blir nervo när jag tänker på hur lite vi har kvar, samtidigt som det känns så jäkla gött! Är stolt över oss, vi är så duttiga;)

2010-03-22 @ 12:44:14
URL: http://elaj.blogg.se/
Postat av: Sessan

De blir jag med, men som sagt så känns de ju samtidigt väldigt najs! Jag e me himla stolt över oss! Snart går vi i fyran... sista året! Shit, asså! Ja de e vi verkligen Britt-Marie ;)

2010-03-22 @ 18:45:03
URL: http://madsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0