Seriöst..... nu räcker det!!!

När vi klev ut från Ikano-huset förut, vad tror ni föll från himlen då?!.... Jadå ni gissade rätt, mer SNÖ.... Seriöst, nu räcker det med snö, ge oss vår nu!!!

Prövade två vårjackor förövrigt på Ikano, men ingen av dem blev riktigt bra, så blev ingen av dem, försökte göra mitt bästa för o framkalla lite vårkänslor där, men som sagt när det snöade när vi kom ut på parkeringen så grusades förhoppningarna om att våren kanske kan komma snart..... Köpte dock lite tulpaner när vi var och handlade, jag vill ha vår, märks det ;)

När jag kom hem så blev det matlagning, indisk kyckling med tagliatelle, sjuuuukt gott kan jag meddela, har varit sugen på det i veckor och nu blev det äntligen av! Maten var färdig lagom till premiären av greys och fick lite sällskap av grannen under premiäravsnittet med, trevligt.

Nu är det dags att sova tror jag! God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0