Plattan

Idag kära vänner kör vi platå-torsdag :P Kör bara kör ;) Sitter här me bästa sällskapet, o go dricka o massa snacks har vi :) fieeent döh :P hahaha :P Ja o bästa Elin har "bara" druckit ett glas vin haha.... ska väl inte visa hur stora glasen va kanske ;) hahah... Vi kör east på högsta volym här, fasen de e fint de ni! Men nu blidde de arena så nu blire nog spotify ni. Partypepp-låtar blire nu! Snart draaaaar vi till ågatan jag, elin o vickan som anslutit sig efter jobbandet. Bra gjort, komma direkt o bara kööööööra! :P

Kirrade visst hem de dära VG:t i förra kursen, enligt de där skojiga mailet jag fick, reflektion poäng o.o haha inga poäng men ett vg hahah, tack tack säger vi för den :) ujja, de går bra nu kompis de går bra nu :P finfint äre. Så vi kör party 2night för o fira vg:t :) tjohej va najsit. We like it! A looot! Elin fick veta att hon fick vg igår me så vi e skapligt nöjda me oss själva just nu. :) O arbetet som ska in nästa freda blidde vi klara me idag, duktiga vi! Värsta ambi har vi blitt, hur gick de till.... ;) hehehe...

Grattis grattis till Teresia osså, som fyller år idag! =) Vi saknar dig här uppe!

Trevlig partytorsda på er! Skååååål säger ja me min corona i handen :P






Kommentarer
Postat av: vickan

Jag hade inte kunnat säga det bättre själv! :)

Tjaförfan! nerå, vi e sjukt bra iaf idag :P

tänker inte skriva nått långt inlägg men de verkar de bli iaf, du gillar ju när jag kommenterar din blogg ju:D

förresten kanske jag ska till MÜNCHEN i höst, bäst o passa på o umgås...

nu e de brottom ni...dax o dra!

2010-03-18 @ 22:54:54
Postat av: Sessan

Tjaförihelvete ;) haha... Eller hur! Japp gillar när ni kommenterar, de e uppskattat! :) Jepp, jepp de får vi allt göra då.

2010-03-19 @ 12:54:14
URL: http://madsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0