party

Bowlingen igår va himla skoj, men jag är ingen stjärna påt inte ;) men lyckades iaf me målet, att slippa komma sist. Bra jobbat :P

Började lördagen med att nixa till gymmet, i ett underbart vårväder. Så najs med sooool, blå himmel o asfalt med för den delen, nästan barmark hela vägen dit. Våren har äntligen hittat hit :)

East är bara för bra alltså, polaren min på väg till gymmet på fm som gjorde en riktigt pepp så man traskade på i en skaplig fart o snart va där. O förut när jag diskade, va e bättre än att sjunga med till hög peppmusik när man städar o grejar, allt går så mkt lättare då ;) Tur dock att ingen hör mina vackra toner förutom katten , men hon klagar inte som tur e ;)

Nu ska ja ner o inhandla lite snacks till kvälla då jag får besök från mina kära vänninor. Ikväll gör vi la stada osäker oxå!

I gotta feeling, that tonight´s gonna be a good night!

Kör bara kör!

Synes @ ågatan 2night folks!




Kommentarer
Postat av: vickan

Tjaförfan!! :P

2010-03-13 @ 22:17:37
Postat av: El

haha, blev klockis igår ju:D

2010-03-14 @ 16:19:03
URL: http://elaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0