På allmän begäran :P

Så har jag då efter ett antal förfrågningar och funderingar från min sida skaffat mig en blogg. Så kära vänner, håll tillgodo nu är jag igång :P

Måndag idag om det ungått någon, men för mig känns det som söndag. Långhelg har det varit här men imorrn är det dags för skola igen och ännu en ny kurs. Mer marknadsföring, me like :) Fick förut bästa avslutet på långhelgen då jag konstaterade att tentasvaret (redan!!!, vi skrev tenta i torsdags em) redan hade kommit. Kirrade visst hem ett VG till och med, himla najs.

Har det undgått någon idag att det snöat som sjuttan typ hela dan?!.... Inte mig iaf, skapligt glad att jag är ledig o slipper gå ut iaf. Skulle dock ha åkte hemhem idag men i det här vädret blev den planen uppskjuten o bion jag o Elin skulle gått på ikväll hoppade vi också då man helst vill sitta inne i sånt här väder.

Va nyss uppe hos Mia, hon ska på anställningsintervju imorrn så hon visade upp klädesvalen hon hade kommit fram till o det blev skjorta och kavaj som valet föll på till sist. Väldigt fin ny kavaj hade hon hittat när hon va på stan idag, kommer bli kanon. Håller tummarna för dig och det kommer gå kanon imorrn, det vet jag. Lycka till!

Nu blir det snart CSI o sen e de dags o säga gonatt. Imorrn lär det väl ta sin lilla tid o sopa av bilen o så tänkte jag hinna hämta nya kursboken innan första föreläsningen med. Men vi börjar kl 10 så lite sovmorogon får vi oxå, de e feint :)

Det var allt för nu o första inlägget e nu avklarat! Enjoy ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0