Jobbhelg

Blev upp o hoppa skapligt tidigt imorse för o hoppa på bussen mot sctan kl 9 o sen vidare me tåget mot peking. Tog o promenixade drottninggatan upp till jobbet från stationen, rätt skönt me lite luft sådär på morronen. Vi har verkligen haft fullt upp all day long på jobbet, massa massa folk har de varit på stan. Fick besök av päronen som kom förbi me kussen oxå, trevlans. O de väntade på mig när jag slutade med, så de blev lite käk på Max <3 Blev en himla god sallad me salsasås, hot hot kan jag säga men de satt fint efter en lång dag på jobbet. Tack för trevligt sällskap! :) Fick se nya hunden oxå när vi körde hem kussen, såååå söt! Vill me ha :P

Funderar på om jag bör sätta på lite Gevalia kaffe o köra den där oväntat besök reklamen. ;P haha... Ni vet den där de dyker upp folk helt plötsligt, finns ju en där ett badkar ramlar ner från lägenheten över o de e nått åt de hållet som jag förväntar mig här. Grannarna ovanför har fest o tror allt de e nån som fyller år, för de sjöng nyss så högt så de nästan överröstade tv:n här när de kom till hurra hurra..... o hoppade i takt så jag trodde snart står de på mitt golv ist :P

Annars då? Jo de satt en väldigt trevlig lapp till mig på jobbet :) Behöver inte jobba lördagen efter valborg, man tackar man tackar. Så nu när de e kirrat kan vi spika planen att dra till Uppsala på valborg. De kommer bli så himla grymt! Kör bara kör!

"Tjaråförihelvete" ;D hehe....

Trevlig helg på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0